0:13 Дякую. Я маю сказати вам, що я водночас викликаний і схвильований. Моє хвилювання полягає в тому, що я отримую шанс щось віддати. Моє завдання: найкоротший семінар, який я зазвичай проводжу, становить 50 годин. (Сміх) Я не перебільшую. Я роблю вихідні -- я роблю більше, очевидно, я також треную людей -- але я люблю занурення, тому що як ти вивчив мову? Не просто вивчаючи принципи, ви ввійшли в це, і ви робили це так часто, що це стало реальним.
0:36 Суть того, чому я тут, окрім того, що я божевільний, полягає в тому, що -- я тут не для того, щоб вас мотивувати, вам це, очевидно, не потрібно. Часто люди думають, що я роблю це, і це найдальше від цього. Однак трапляється, що люди кажуть мені: «Мені не потрібна жодна мотивація». Але це не те, що я роблю. Я "чому" хлопець. Я хочу знати, чому ти робиш те, що робиш.
0:56 Який ваш мотив дії? Що сьогодні керує вами у вашому житті? Не 10 років тому. Ви використовуєте той самий шаблон? Тому що я вважаю, що активована невидима сила внутрішнього потягу є найважливішою. Я тут, тому що вірю, що емоції - це сила життя. У всіх нас тут великий розум. Більшість із нас тут має великий розум, чи не так? Ми всі вміємо думати. За допомогою нашого розуму ми можемо раціоналізувати будь-що. Ми можемо зробити все, що завгодно. Я погоджуюся з тим, що було описано кілька днів тому, що люди працюють у власних інтересах.
1:28 Але ми знаємо, що часом це дурниця. Ви не працюєте весь час у власних інтересах, тому що, коли в це входять емоції, змінюється спосіб функціонування. Тож чудово думати інтелектуально про те, яким є життя у світі, особливо ті, хто дуже розумні, можуть грати в цю гру в нашій голові. Але я справді хочу знати, що тобою рухає.
1:47 До кінця цієї промови я хотів би запросити вас дослідити, де ви зараз знаходитесь, з двох причин. Перший: щоб ви могли зробити більше. І по-друге: сподіваємось, ми можемо не просто краще розуміти інших людей, а й більше цінувати їх і створювати такі зв’язки, які можуть зупинити деякі проблеми, з якими ми стикаємося сьогодні. Вони тільки посиляться завдяки самій технології, яка нас об’єднує, тому що вона змушує нас перетинатися. Цей перетин не завжди створює уявлення про те, що «тепер усі розуміють усіх і всі цінують усіх».
2:15 Протягом 30 років у мене була нав’язлива ідея: «Що впливає на якість життя людей? Що в їх продуктивності?» Мене зараз найняли, щоб отримати результат. Я робив це протягом 30 років. Мені телефонують, коли спортсмен горить на національному телебаченні, і вони випереджають на п'ять ударів, а тепер не можуть повернутися на дистанцію. Я повинен щось зробити прямо зараз, інакше нічого не має значення. Мені дзвонять, коли дитина збирається покінчити життя самогубством, я маю щось робити. За 29 років я дуже вдячний, що можу сказати вам, що я жодного разу не втрачав. Це не означає, що колись я цього не зроблю, але я ще цього не зробив. Причина – розуміння цих людських потреб.
2:52 Коли мені дзвонять про продуктивність, це одне. Як ви вносите зміни? Я також хочу побачити, що формує здатність людини робити внесок, робити щось понад себе. Можливо, справжнє питання полягає в тому, що я дивлюся на життя і кажу, що є два головних уроки. Одна з них: це наука досягнень, яку майже кожен тут чудово опанував. "Як взяти невидиме і зробити його видимим", Як здійснити свої мрії? Ваш бізнес, ваш внесок у суспільство, гроші - що завгодно, ваше тіло, ваша сім'я.
3:23 Інший урок, який рідко засвоюють, це мистецтво виконання. Бо наука – це легко, чи не так? Ми знаємо правила, ви пишете код і отримуєте результати. Як тільки ви дізнаєтеся про гру, ви просто піднімаєте ставку, чи не так? Але коли справа доходить до виконання - це мистецтво. Причина в тому, що мова йде про вдячність і внесок. Ви можете відчути так багато лише самі. У мене була цікава лабораторія, щоб спробувати відповісти на справжнє запитання, як змінюється чиєсь життя, якщо дивитись на них як на тих людей, яким ти віддав усе? Як і всі ресурси, які вони, за їхніми словами, потребують. Ви подарували не 100-доларовий комп'ютер, а найкращий комп'ютер. Ти дарував їм любов, радість, був поруч, щоб втішити їх. Ці люди дуже часто - ви знаєте деяких з них - закінчують решту свого життя з усією цією любов'ю, освітою, грошима та минулим, що приходять і виходять з реабілітації. Деякі люди зазнали найсильнішого болю, психологічного, сексуального, духовного, емоційного насильства – і не завжди, але часто вони стають одними з людей, які роблять найбільший внесок у суспільство.
4:19 Питання, яке ми маємо поставити собі насправді: що це? Що нас формує? Ми живемо в культурі терапії. Більшість із нас цього не робить, але культура — це культура лікування, мислення, що ми — наше минуле. І ви б не були в цій кімнаті, якби ви це купили, але більшість суспільства вважає, що біографія - це доля. Минуле дорівнює майбутньому. Звичайно, якщо ви там живете. Але те, що ми знаємо і про що ми маємо нагадувати собі - тому що ви можете знати щось інтелектуально, а потім не використовувати це, не застосовувати.
4:47 Ми маємо нагадати собі, що рішення є найвищою силою. Коли ви запитуєте людей, чи не вдалося вам досягти чогось значного у своєму житті?
4:58 Скажіть "Так". Аудиторія: Так.
5:00 TR: Дякую за взаємодію на високому рівні.
5:03 Але якщо ви запитаєте людей, чому ви чогось не досягли? Хтось, хто працює на вас, або партнер, або навіть ви самі. Коли вам не вдається досягти, яка причина, кажуть люди? Що вони вам кажуть? У мене не було знань, не було грошей, не було часу, не було технологій. У мене не було потрібного менеджера.
5:24 Ел Гор: Верховний суд. TR: Верховний суд.
5:26 (Сміх)
5:28 (Оплески) (Оплески) (Оплески тривають)
5:43 TR: І...
5:44 (Оплески)
5:47 Що спільного між усіма ними, включаючи Верховний суд? (Сміх) Це претензія до ваших ресурсів, і вони можуть бути точними. У вас може не бути грошей або Верховного суду, але це не визначальний фактор. (Оплески) (Сміх) Виправте мене, якщо я помиляюся. Визначальним фактором ніколи не є ресурси; це винахідливість. І що я маю на увазі конкретно, а не просто якусь фразу, це те, що у вас є емоції, людські емоції, те, що я відчув від вас позавчора на такому глибокому рівні, як я ніколи не відчував, і я вірю, що з такими емоціями ви б побили йому дупу і перемогли. Аудиторія: Так! (Оплески) (Оплески)
6:34 Як легко мені сказати йому, що він має робити. (Сміх) Ідіот, Роббінс. Але я знаю, що коли ми спостерігали за дебатами в той час, були емоції, які блокували здатність людей зрозуміти інтелект і здібності цієї людини. І те, як це сталося для деяких людей того дня -- тому що я знаю людей, які хотіли проголосувати за вас, але не проголосували, і я був засмучений. Але там були емоції. Ви знаєте про що я?
7:02 Скажіть "Так". Аудиторія: Так. ТР: Отже, емоції. І якщо ми отримуємо правильні емоції, ми можемо змусити себе зробити що завгодно. Якщо ви креативний, грайливий, досить веселий, чи зможете ви до когось додзвонитися, так чи ні?
7:12 Якщо у вас немає грошей, але ви творчі та рішучі, ви знайдете шлях. Це найкращий ресурс. Але це не та історія, яку нам розповідають люди. Вони розповідають нам купу різних історій. Вони кажуть нам, що у нас немає ресурсів, але зрештою, якщо ви подивитеся сюди, вони запитають, які всі причини, чому вони цього не зробили? Він зламав мій шаблон, цей сучий син. (Сміх) Але я оцінив енергію, я вам це скажу. (Сміх)
7:39 Що визначає ваші ресурси? Ми говорили, що рішення формують долю, на чому я зосереджусь тут. Якщо рішення формують долю, її визначають три рішення. На чому ви зосередитеся? Ви повинні вирішити, на чому ви збираєтеся зосередитися. Свідомо чи несвідомо. у той момент, коли ви вирішуєте зосередитися, ви повинні надати цьому значення, і це значення породжує емоції. Це кінець чи початок? Бог карає мене чи винагороджує мене, чи це кидок кубика? Емоція створює те, що ми будемо робити, або дію.
8:06 Отже, подумайте про своє власне життя, про рішення, які сформували вашу долю. І це звучить дуже важко, але за останні п’ять-десять років чи були такі рішення, що якби ви прийняли інше рішення, ваше життя було б зовсім іншим? Скільки людей можуть думати про це? Краще чи гірше. Скажіть "Так".
8:21 Аудиторія: Так.
8:22 Отже, суть у тому, що, можливо, це було те, куди піти працювати, і ви зустріли там кохання всього свого життя, рішення про кар’єру. Я знаю геніїв Google, яких я бачив тут, я маю на увазі, я розумію, що вони вирішили продати свою технологію. Що, якби вони прийняли таке рішення, а не побудували власну культуру? Як зміниться світ чи їх життя, їхній вплив? Історія нашого світу — це ці рішення. Коли жінка встає і каже: «Ні, я не піду в задню частину автобуса». Вона вплинула не лише на її життя. Це рішення сформувало нашу культуру. Або хтось стоїть перед танком. Або бути в такому положенні, як Ленс Армстронг: «У вас рак яєчка». Це досить важко для будь-якого чоловіка, особливо якщо ви їдете на велосипеді. (Сміх) У вас це в голові; у вас це в легенях. Але яким було його рішення, на чому зосередитися? Інший, ніж більшість людей. Що це означало? Це був не кінець; це був початок. Він виходить і виграє сім чемпіонатів, яких жодного разу не вигравав до раку, тому що він отримав емоційну форму, психологічну силу. Ось така різниця в людях, яких я бачив з-поміж трьох мільйонів, серед яких я був.
9:20 За останні 29 років у моїй лабораторії було три мільйони людей із 80 країн. І через деякий час закономірності стають очевидними. Ви бачите, що Південна Америка та Африка можуть бути пов’язані певним чином, чи не так? Інші кажуть: «О, це звучить смішно». Це просто. Отже, що сформувало Ленса? Що вас формує? Дві невидимі сили. Дуже швидко. Один: держава. У всіх нас бувало, коли ти щось робив, а потім думав про себе: «Не можу повірити, що я це сказав або зробив, це було так дурно». Хто там був? Скажіть "Так". Аудиторія: Так.
9:51 Або після того, як ви щось зробили, ви говорите: "Це був я!"
9:53 (Сміх)
9:55 Це не була ваша здатність; це була твоя держава. Ваша модель світу – це те, що формує вас надовго. Ваша модель світу – це фільтр. Це те, що формує нас. Це змушує людей приймати рішення. Щоб вплинути на когось, нам потрібно знати, що вже на них впливає. Він складається з трьох частин. По-перше, яка ваша мета? що ти прагнеш Це не ваші бажання. Ви можете реалізувати свої бажання чи цілі. Хто коли-небудь мав мету чи бажання і думав, чи це все?
10:19 Скажіть "Так". Аудиторія: Так.
10:21 Це потреби, які ми маємо. Я вважаю, що є шість людських потреб. По-друге, як тільки ви дізнаєтесь, яка мета вами рухає, і ви відкриєте для себе правду - ви не формуєте її - тоді ви дізнаєтеся, яка ваша карта, які системи вірувань говорять вам, як задовольнити ці потреби. Хтось вважає, що спосіб отримати їх — знищити світ, хтось — побудувати, створити щось, полюбити когось. Ви обираєте паливо. Так дуже швидко, шість потреб.
10:43 Дозвольте мені сказати вам, що це таке. Перше: впевненість. Це не цілі чи бажання, це універсальні речі. Кожному потрібна впевненість, що він може уникнути болю і принаймні відчувати себе комфортно. Тепер, як ви це отримуєте? Контролювати всіх? Розвивати навик? здаватися? Викурити сигарету? І якщо ви були абсолютно впевнені, за іронією долі, хоча нам це потрібно, ви не впевнені щодо свого здоров’я, чи своїх дітей, чи грошей. Якщо ви не впевнені, що стеля витримає, ви не будете слухати жодного динаміка. Хоча ми шукаємо впевненості по-різному, якщо ми отримуємо повну впевненість, ми отримуємо що? Що ви відчуваєте, якщо ви впевнені? Ви знаєте, що станеться, коли і як це станеться, що б ви відчули? Нудно з глузду. Отже, Бог у Своїй безмежній мудрості дав нам другу людську потребу, якою є невизначеність. Нам потрібна різноманітність. Нам потрібен сюрприз. Скільки з вас тут люблять сюрпризи? Скажіть "Так".
11:26 Аудиторія: Так.
11:27 TR: Фігня. Вам подобаються сюрпризи, які ви хочете. Ті, яких ти не хочеш, ти називаєш проблемами, але вони тобі потрібні. Отже, різноманітність важлива. Ви коли-небудь брали напрокат відео чи фільм, які вже бачили? Хто це зробив? Отримай чортове життя. (Сміх) Чому ви це робите? Ви впевнені, що це добре, тому що ви читали або бачили це раніше, але ви сподіваєтеся, що це було достатньо довго, ви забули, і є різноманітність.
11:50 Третя людська потреба, критична: значення. Ми всі повинні відчувати себе важливими, особливими, унікальними. Ви можете отримати його, заробляючи більше грошей або будучи більш духовними. Ви можете зробити це, потрапивши в ситуацію, коли ви розмістите більше татуювань і сережок у місцях, які люди не хочуть знати. Все, що потрібно. Найшвидший спосіб зробити це, якщо у вас немає походження, культури, віри, ресурсів чи винахідливості, – це насильство. Якщо я приставлю пістолет до твоєї голови і живу в капюшоні, я одразу стану значним. Від нуля до 10. Як високо? 10. Наскільки я впевнений, що ви збираєтеся мені відповісти? 10. Скільки невизначеності? Хто знає, що буде далі? Якось захоплююче. Ніби забратися в печеру і робити ці речі всю дорогу вниз. Повна різноманітність і невизначеність. І це знаково, чи не так? Тому ви хочете ризикнути своїм життям заради цього. Ось чому насильство завжди було і буде, якщо ми не змінимо свідомість як вид. Ви можете отримати значущість мільйоном способів, але щоб бути значущим, ви повинні бути унікальними та різними.
12:41 Ось що нам дійсно потрібно: зв'язок і любов, четверта потреба. Ми всі цього хочемо; більшість погоджується на зв'язок, любов надто страшна. Кого тут постраждали в інтимних стосунках? Якщо ви не піднімаєте руку, у вас теж було інше лайно. І ти знову постраждаєш. Ви не раді, що прийшли в цей позитивний візит? Ось що правда: нам це потрібно. Ми можемо це зробити через близькість, дружбу, молитву, через прогулянки на природі. Якщо вам нічого не підходить, не заводьте кота, заводіть собаку, тому що якщо ви підете на дві хвилини, це ніби вас не було півроку, коли ви повернетеся через 5 хвилин.
13:12 Ці перші чотири потреби кожна людина знаходить спосіб задовольнити. Навіть якщо ви брешете собі, у вас повинні бути роздвоєні особистості. Перші чотири потреби я називаю потребами особистості. Дві останні - це потреби духу. І тут приходить наповнення. З перших чотирьох не отримаєш. Ти придумаєш шлях, куриш, пиєш, робиш що завгодно, зустрінеш перших чотирьох. Але номер п'ять, ви повинні рости. Ми всі знаємо відповідь. Якщо ти не ростеш, ти що? Якщо стосунки чи бізнес не розвиваються, якщо ви не розвиваєтеся, не має значення, скільки у вас грошей чи друзів, скільки вас люблять, ви почуваєтеся як у пеклі. І я вважаю, що причина нашого розвитку полягає в тому, щоб ми мали щось цінне.
13:48 Тому що шоста потреба полягає в тому, щоб зробити свій внесок. Тому що всі ми знаємо, як би банально це не звучало, секрет життя полягає в віддаванні. Ми всі знаємо, що життя — це не я, а ми. Ця культура це знає, ця кімната це знає. Це захоплююче. Коли ви бачите, як Ніколас розповідає про свій комп’ютер за 100 доларів, найбільше захоплює: ось геній, але тепер він має покликання. Ви можете відчути різницю в ньому, і це прекрасно. І це покликання може зворушити інших людей. Моє життя було зворушене, тому що коли мені було 11 років, День Подяки, не було грошей, не було їжі, ми не збиралися голодувати, але мій батько був у повній безладі, моя мама давала йому зрозуміти, як сильно він зіпсувався, і хтось підійшов до дверей і приніс їжу. Мій батько прийняв три рішення, я знаю, які вони були, коротко. Він зосереджувався на «Це благодійність. Що це означає? Я нікчемний. Що я маю робити? Покинути свою сім’ю», що він і зробив. Це був один із найболючіших досвідів у житті. Мої три рішення дали мені інший шлях. Я зосередився на "Є їжа". Яка концепція! (Сміх)
14:43 Але це змінило моє життя, сформувало мене як людину. Чийсь подарунок, навіть не знаю чий. Мій батько завжди казав: «Нікому наплювати». А зараз хтось, кого я не знаю, нічого не просять, просто дають нам їсти, доглядають за нами. Це змусило мене повірити в це: незнайомцям це байдуже. І це змусило мене вирішити: якщо незнайомці піклуються про мене та мою сім’ю, то я про них. Я збираюся щось зробити, щоб змінити ситуацію. Тому, коли мені було 17 років, я пішов на День подяки, і це була моя мета протягом багатьох років мати достатньо грошей, щоб прогодувати дві сім’ї. Найвеселіша та найзворушливіша річ, яку я коли-небудь робив у своєму житті. Наступного року я зробив чотири, потім вісім. Я нікому не розповідав, що роблю, я робив це не заради бауні. Але після восьмої я подумав, що мені знадобиться допомога.
15:22 Тож я пішов, залучив своїх друзів, потім я створив компанії, отримав 11 і створив основу. Через 18 років я з гордістю можу сказати вам, що минулого року ми нагодували 2 мільйони людей у 35 країнах через наш фонд. Під час свят, Дня Подяки, Різдва в різних країнах світу. (Оплески) Дякую. Я говорю вам це не для того, щоб похвалитися, а тому, що я пишаюся людьми, тому що вони раді зробити свій внесок, коли мають можливість відчути це, а не говорити про це.
15:49 Отже, нарешті... у мене закінчився час. Ціль, яка формує вас. Ось що відрізняє людей. У нас однакові потреби. Але чи ви любите впевненість, це те, що ви цінуєте найбільше, чи невпевненість? Цей чоловік не міг бути впевненим виродком, якщо він лазив через ті печери. Вами керує значущість чи любов? Нам усім потрібні всі шість, але те, що ваша система лідерів, схиляє вас в іншому напрямку. І коли ви рухаєтесь у певному напрямку, у вас є пункт призначення або доля. Друга частина – карта. Операційна система підкаже вам, як туди потрапити, і карта деяких людей така: «Я збираюся рятувати життя, навіть якщо я помру за інших людей», і вони є пожежними, а хтось інший каже: «Я збираюся вбивати людей, щоб зробити це». Вони намагаються задовольнити однакові потреби значущості. Вони хочуть шанувати Бога або шанувати свою родину. Але у них інша карта.
16:33 Є сім різних вірувань; Я не можу пройти через них, тому що я закінчив. Останній фрагмент - це емоції. Одна з частин карти схожа на час. Деякі люди вважають тривалий час 100 роками. Чужий — це три секунди, а в мене є. І останнє, про що я вже згадував, випало на вашу долю. Якщо у вас є ціль і карта, я не можу використовувати Google, тому що я люблю комп’ютери Mac, а вони ще не зробили його хорошим для Mac. Отже, якщо ви користуєтеся MapQuest, скільки людей зробили цю фатальну помилку, використовуючи його? Ви користуєтеся цією річчю і туди не потрапляєте. Уявіть, що ваші переконання гарантують, що ви ніколи не зможете потрапити туди, куди хочете. (Сміх)
17:04 Останнє – це емоції. Ось що я вам скажу про емоції. В англійській мові є 6000 слів для позначення емоцій, які є лише мовним представленням, яке змінюється залежно від мови. Але якщо ваші домінуючі емоції... Якщо у мене є 20 000 людей або 1000, і я попрошу їх записати всі емоції, які вони відчувають протягом середнього тижня, і я даю їм стільки часу, скільки їм потрібно, і з одного боку вони пишуть емоції, що підсилюють, а з іншого — емоції, що позбавляють, вгадайте, скільки емоцій вони відчувають? Менше 12. І половина з них змушує їх почуватися лайном. У них шість добрих почуттів. Щасливий, щасливий, схвильований, о чорт, розчарований, розчарований, приголомшений, пригнічений. Скільки з вас знає когось, хто, що б не сталося, знаходить спосіб розлютитись? (Сміх) Або незалежно від того, що відбувається, вони знаходять спосіб бути щасливими чи схвильованими. Скільки з вас знає когось такого?
17:51 Коли відбулося 9/11, я закінчую на цьому, я був на Гаваях. Я був із 2000 людьми з 45 країн, ми протягом тижня перекладали чотири мови одночасно для програми, яку я вів. Напередодні вечір називався «Емоційна майстерність». Я піднявся, не маючи жодного плану щодо цього, і сказав: у нас був феєрверк, я роблю божевільне лайно, веселі речі, і в кінці я зупинився. У мене був такий план, але я ніколи не знаю, що скажу. І раптом я сказав: «Коли люди справді починають жити? Коли вони стикаються зі смертю». І я пройшов через всю цю історію про те, якщо ти не збираєшся покинути цей острів, якщо через дев’ять днів ти помреш, кому б ти подзвонив, що б ти сказав, що б ти зробив? Тієї ночі сталося 11 вересня. Одна жінка прийшла на семінар, і коли вона прийшла туди, її попереднього хлопця викрали та вбили. Її новий хлопець хотів з нею одружитися, а вона відмовила.
18:37 Він сказав: «Якщо ви поїдете на ті Гаваї, з нами все закінчиться». Вона сказала: «Все кінець». Коли я закінчив того вечора, вона зателефонувала йому і залишила повідомлення на даху Всесвітнього торгового центру, де він працював, зі словами: «Я люблю тебе, я хочу, щоб ти знав, що я хочу вийти за тебе заміж. Це було безглуздо з мого боку». Вона спала, тому що для нас була третя година ночі, коли він передзвонив їй і сказав: «Кохана, я не можу сказати тобі, що це означає. Я не знаю, як тобі це сказати, але ти зробив мені найбільший подарунок, тому що я помру». І вона відтворила запис для нас у кімнаті. Пізніше вона була на Ларрі Кінгу. І він сказав: «Ти, мабуть, дивуєшся, як це могло трапитися з тобою двічі. Все, що я можу сказати, це, мабуть, Боже послання до тебе. Відтепер щодня віддавайся від себе, люби все від себе. Нічому не дозволяй, щоб тебе зупиняло». Вона закінчує, і чоловік встає, і він каже: «Я з Пакистану, я мусульманин. Я хотів би взяти вас за руку і сказати, що мені шкода, але, чесно кажучи, це відплата». Я не можу вам розповісти решту, тому що в мене немає часу. (Сміх) Ви впевнені? (Сміх) 10 секунд! (Сміх і оплески)
19:48 10 секунд, я хочу проявити повагу. Все, що я можу вам сказати, це те, що я вивів цю людину на сцену з людиною з Нью-Йорка, яка працювала у Всесвітньому торговому центрі, тому що у мене там було близько 200 жителів Нью-Йорка. Більше 50 втратили цілі компанії, друзів, відзначивши свої Palm Pilots. Один фінансовий трейдер, жінка зі сталі, кричить - 30 друзів викреслюють, що всі загинули. І я сказав: "На чому ми будемо зосереджуватися? Що це означає і що ми будемо робити?"
20:12 І я запропонував групі зосередитись: якщо ви не втратили когось сьогодні, ваша увага буде зосереджена на тому, як служити комусь іншому. Тоді одна жінка встала і була така зла, кричала та кричала. Я дізнався, що вона не з Нью-Йорка, вона не американка, нікого тут не знає. Я запитав: «Ти завжди сердишся?» Вона сказала: "Так". Винні люди стали винними, сумні люди стали сумними. Я взяв цих двох чоловіків і провів непрямі переговори. Єврей із родиною на окупованій території, хтось у Нью-Йорку, який би помер, якби був на роботі в той день, і цей чоловік, який хотів стати терористом, і я дуже чітко це сказав. Ця інтеграція є на фільмі, який я був би радий надіслати вам замість мого словесного висловлювання, але вони не лише зібралися разом і змінили свої переконання та моделі світу, але й працювали разом, щоб уже майже чотири роки донести через різні мечеті та синагоги ідею того, як створити мир. І він написав книгу під назвою «Мій джихад, мій шлях до миру». Отже, трансформація може відбутися.
21:03 Я вас запрошую: досліджуйте свою мережу, мережу тут -- потреби, переконання, емоції, які контролюють вас, з двох причин: щоб вам було більше, щоб дати, і також досягти, але я маю на увазі віддавати, тому що це те, що вас наповнить. А по-друге, щоб ви могли оцінити -- не просто зрозуміти, що це інтелектуально, це розум, але цінувати те, що рухає іншими людьми. Це єдиний спосіб змінити наш світ. Благослови вас Бог, дякую. Сподіваюся, це було корисно. (Оплески)
COMMUNITY REFLECTIONS
SHARE YOUR REFLECTION
3 PAST RESPONSES
Overall, I enjoyed his TED talk for the overall message he was conveying. I had never listened to or read any of his books as my impressions of him before was he is probably a slick, motivational, charismatic, smooth-talking type of salesman, the kind I avoid and detest; however, even though I still feel that way to a certain extent, I looked beyond his technique, style, language to his overall message and found it quite inspiring.
However, I question some of his words. At 13:12 he says we always meet the four needs he lists, the 4th need of those are connection and love. and he says that it is personality-based.
In such a disconnected world, I don't believe we meet our needs for authentic connection and love, ever if rarely. Authentic meaning being honest, vulnerable, open-minded, dropping judgments, agendas, preferences, and just being with someone and listening to them without fixing, controlling, or advising them what to do. I believe connection, love and intimacy are us at our core before we took on pain, beliefs, ideas, opinions, etc. so it isn't personality-based, it is a core fundamental need, our brains are hard-wired for connection. So, I see 4, 5, 6 as being needs of the spirit.
But, that is just my opinion. I've had severe OCD and depression most of my life because I avoided connection, love and friendship because I thought I was deeply flawed, unacceptable, and unlovable, and I didn't allow myself to feel the emotional pain I felt by my interpretations of what people said or did by suppressing it instead of feeling it until later in my life. The number one fear is that we are unacceptable and that we are not enough.
Namaste,
[Hide Full Comment]Chuck
Why do some people feel that they need to use obscenities to make a point. I would not want a ten year old to read this. I'm surprised and disappointed that Dailygood would publish this.
I know that people gobble up what TR says because I used to be one of those people. People can get to such desperate points in life and need help from anyone who will put forth the energy. So many are really close to the edge, but you would never know just by looking at them.
The grace of God has caused so many life preservers to keep people afloat. I thank God that TR is keeping some people going, but keeping along is not salvation.
Sooner or later, we realize that being on a life preserver is being in a prison. So, we let go of those worldly devices and listen to the One who says to meet Him out on the water, walking.